De Mis van Martin

Frank Martins Mis voor dubbelkoor is een van de mooiste koorwerken aller tijden.
Bestel Tickets

De Mis voor dubbelkoor van Frank Martin behoort tot de mooiste koormuziek ooit geschreven. Met deze uitvoeringen herdenken we de vijftigste sterfdag van deze invloedrijke Zwitserse componist, die lange tijd in Naarden heeft gewoond. Als eerbetoon voeren we ook Martin's betoverende Songs of Ariel uit, die hij in 1951 speciaal voor ons componeerde. De geniale klanken van Martin worden aangevuld met de diepgaande Quatre motets pour un temps de pénitence van Francis Poulenc, nog een componist met wie we warme banden onderhielden.

Frank Martin (1890-1974) Songs of Ariel
Francis Poulenc (1899-1963) Quatre motets pour un temps de pénitence
Frank Martin Messe pour double choeur

• Nederlands Kamerkoor
  • Peter Dijkstra
    Dirigent

Bestel kaarten

Over het Nederlands Kamerkoor

Wij geloven in een wereld waar elke stem klinkt en waar we luisteren naar elkaar. Waar kwetsbaarheid een kracht is en we door middel van koormuziek verhalen over de wereld van vroeger, nu en straks brengen, die mensen raken, verrijken en als vanzelfsprekend verbinden.

Hoe bereik ik jullie?
Over het Nederlands Kamerkoor

Ook interessant voor u

Steel Stolen

03 mei t/m 12 mei
A ritual of resources Info & kaarten

The Canterbury Songs

27 september t/m 06 oktober
Laat je meenemen naar het sprookjesachtige Canterbury. Info & kaarten
Nooit meer een concert missen?

Schrijf je in voor onze concertupdates!

• als eerste op de hoogte van nieuwe concerten en evenementen
  • exclusieve extra’s
  • voorrang bij kaartverkoop