Kijk en luister

Sommige projecten zijn te mooi om niet vast te leggen. Bovendien, niet iedereen kan bij onze concerten aanwezig zijn en van de live-ervaring genieten. Daarom maken wij regelmatig registraties van onze optredens. Daarnaast maakt het Nederlands Kamerkoor ook geregeld opnamen die juist speciaal zijn gemaakt om online te bekijken. Hieronder een selectie van de mooiste registraties!

Of kijk op ons Youtube Kanaal
Kijk en luister
Het Nederlands Kamerkoor op Youtube

Al deze video's en nog veel meer vind je ook op ons Youtube-kanaal. We publiceren daar geregeld nieuwe video's, dus als je niks wilt missen, ga naar Youtube en abonneer je.

Naar het NKK Youtube Kanaal

Dit en nog veel meer op Youtube

Al deze video's en nog veel meer, vind je ook op Youtube. We publiceren daar geregeld nieuwe video's, dus als je niks wilt missen, ga naar Youtube en abonneer je vooral op ons kanaal.

Nederlands Kamerkoor op Youtube