Nederlands Kamerkoor Azië tournee met Van Gogh in Me Melle Meivogel

Nederlands Kamerkoor Azië tournee met Van Gogh in Me

Tussen 27 februari en 9 maart is het Nederlands Kamerkoor op tournee met een reprise van het succesvolle programma Van Gogh in Me. DEn de eerste recensies zijn al binnen, en die zijn razendenhousiast:
“Een levendige multimediavoorstelling van muziek en beeldende kunst die nog lang nadat de 70 minuten voorbij waren, blijft resoneren.”
- Southern China Morning Post

Het succesvolle programma Van Gogh in Me speelden we oorspronkelijk in 2022, en trokken toen volle zalen. Daarom zijn we ook verheugd dit schitterende programma ook in Azië te mogen spelen.

Op 24 februari was er eerst nog een concert van Van Gogh in Me in het Muziekgebouw Eindhoven, waarna onze koorleden op 27 februari stapten op het vliegtuig met bestemming Hong Kong. Daar, in het Hong Kong Cultural Centre worden twee concerten gespeeld, op 1 en 3 maart. Hierna wordt de tour voortgezet in Shanghai waar we ook twee maal spelen, op 6 en 7 maart in het Shanghai Grand Theatre.