Nederlands Kamerkoor zoekt een (tijdelijke) officemanager (0,5 fte)

Ben jij een aanpakker die ervan houdt om de spin in het web van onze organisatie te worden en op zoek is naar een tijdelijke baan? Dan zoeken wij jou!

Wegens zwangerschapsverlof zijn wij per half mei tot en met eind oktober 2024 voor 2,5 dag per week op zoek naar een officemanager.

Even over ons, het Nederlands Kamerkoor

Het Nederlands Kamerkoor (NKK) staat vanaf de oprichting in 1937 voor innovatie. We verkennen de grenzen van het genre koormuziek. We brengen ontmoetingen tot stand. Tussen genres, tussen sectoren, tussen mensen. Dat doen we vanuit de overtuiging dat wij als kunstenaars een rol spelen in het verbinden van mensen, het bieden van nieuwe perspectieven, het brengen van nuance. Wij geloven in een wereld waarin kwetsbaarheid een kracht is en verbinding een vanzelfsprekendheid. En koorzang doet precies dat: het verbindt mensen, met als middel het meest kwetsbare en prachtige instrument op aarde, de menselijke stem.

Jaarlijks geven we zo’n 80 concerten in binnen- en buitenland: van Lincoln Center in New York City tot het Taipei Performing Arts Centre, het Konzerthaus in Wenen tot TivoliVredenburg in Utrecht, onze thuisstad. Ons spraakmakende traineeship voor jonge professionele zangers, NKK NXT, is een doorslaand succes. Onze workshops en masterclasses voor amateurzangers en bedrijven zijn prachtige wervingsmomenten. Ook digitaal innoveren we, met prachtige formats als The Personal Archive Sessions.

Ons knusse kantoor is gevestigd in de oude binnenstad van Utrecht.

Als officemanager:

• ondersteun je het kantoor van het Nederlands Kamerkoor in al haar facetten;
  • behandel je post, mail en binnenkomende telefoongesprekken;
  • beheer je de agenda van de directie;
  • plan je teamoverleggen en bereid deze voor;
  • houd je de contractadministratie bij;
  • houd je overzicht op de inkomsten;
  • ondersteun je bij het bijhouden van betalingen;
  • beheer en optimaliseer je de automatisering;
  • verzorg je de registratie van ziekmeldingen en vakantiedagen;
  • stuur je de office-assistent aan;

Verder:

• ben je een aanpakker;
  • ben je gestructureerd en flexibel;
  • ben je een goede planner;
  • heb je uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • ben je handig met verschillende digitale systemen;
  • heb je bij voorkeur enige begrip van financiële en administratieve taken.

Wat bieden wij:

• een opdracht voor 0,5 fte. Het is mogelijk om als zzp’er of op tijdelijke basis in loondienst te werken;
  • Salaris of uurtarief gebaseerd op de cao Muziekensembles;
  • Vakantie tussen half juli en half augustus;
  • een aanstelling voor een half jaar met een eventuele mogelijkheid om langer te blijven;
  • een prachtige werkplek in hartje Utrecht (Museumkwartier);
  • mogelijkheid om je werkuren te verdelen over 4 dagen;
  • mogelijkheid om deels thuis te werken.
Reageren?

Enthousiast? Reageer dan uiterlijk op 28 april 2024 door je CV (max 2 A4) en korte motivatiebrief te mailen naar sollicitatie@nederlandskamerkoor.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Minke van der Stelt, zakelijk assistent, via 030-2303020 of minke.vanderstelt@nederlandskamerkoor.nl.  De gesprekken worden gepland op maandag 6 mei.

Solliciteer