Utrecht Zingt

Met ZIMIHC Theaters Utrecht
Bestel Tickets

Het Nederlands Kamerkoor organiseert in samenwerking met ZIMIHC theaters in Utrecht de workshop reeks ‘Utrecht Zingt met het Nederlands Kamerkoor.

Of je nou al vijfentwintig jaar in een koor zingt of alleen maar onder de douche, deze workshop is voor iedereen! Deelnemers aan de workshops krijgen niet alleen extra achtergrondinformatie over de concerten, maar werken ook met zangers van het Nederlands Kamerkoor aan een aantal muziekstukken die verband houden met de concerten van het NKK.

De workshops beginnen om 10.00u (inloop vanaf 09.30u) en zijn om 11.30u afgelopen. Achteraf is er de mogelijkheid om samen met de zanger van het Nederlands Kamerkoor na te praten onder genot van een kopje koffie of thee.

Utrecht Zingt met het Nederlands Kamerkoor i.s.m. ZIMIHC theaters Utrecht (Zuilen). Dit seizoen op de volgende data (tickets verkrijgbaar via de site van ZIMIHC):

Over het Nederlands Kamerkoor

Wij geloven in een wereld waar elke stem klinkt en waar we luisteren naar elkaar. Waar kwetsbaarheid een kracht is en we door middel van koormuziek verhalen over de wereld van vroeger, nu en straks brengen, die mensen raken, verrijken en als vanzelfsprekend verbinden.

Hoe bereik ik jullie?
Over het Nederlands Kamerkoor

De zingdag in Groningen staat in het teken van het concertprogramma Steel Stolen

Steel Stolen