Eenmalige donatie

Uiteraard kunt u het Nederlands Kamerkoor ook steunen met een eenmalige donatie. Mocht u ons op deze wijze willen steunen, doneer dan via onderstaand formulier, maak uw donatie over naar:

Bankrekeningnummer / IBAN: NL69ABNA0550445897
ten name van Stichting Nederlands Kamerkoor
Als u uw (e-mail)adres in de omschrijving vermeldt, kunnen we u persoonlijk bedanken.

Eenmalige donatie

Ik doe graag een eenmalige donatie

Wilt u structureel doneren aan het Nederlands Kamerkoor?

Kijk hier voor meer informatie over schenken, nalaten en de mogelijkheid om Vriend te worden (vanaf € 5 per maand).

Word vriend

Heeft u vragen?

Wij bespreken graag met u op welke manier u het Nederlands Kamerkoor wilt ondersteunen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze collega’s Margot Palmen en Margriet Stok.

Telefoon: 030 230 30 20 of 06 1495 79 74.

Contact per e-mail
Heeft u vragen?

Het Nederlands Kamerkoor verkent de grenzen van de koormuziek. Al bijna negentig jaar en op het allerhoogste niveau. Onze programma’s op het gebied van talentontwikkeling, participatie en educatie dragen bij aan de bloei van de Nederlandse koorcultuur. Dat alles kunnen we niet zonder u. De steun van onze donateurs, sponsoren en fondsen maakt het verschil. Uw steun is cruciaal om ook nieuwe generaties te kunnen raken, inspireren en verbinden.

Mark Stokmans