Fonds op naam

Wordt u geraakt door de klanken van het Nederlands Kamerkoor u? Vindt u het belangrijk dat toekomstige generaties ook geïnspireerd worden door koormuziek van topkwaliteit?

U kunt uw persoonlijke Fonds op naam oprichten met een doelstelling die aansluit bij de behoeften van het Nederlands Kamerkoor. Ook de naam van uw fonds kiest u zelf. Dat kan bijvoorbeeld uw eigen naam zijn, of die van een dierbaar persoon. Of het doel waarvoor u het fonds opricht.

Ja, ik wil meer weten over een Fonds op naam
Fonds op naam

Uw steun, onze dank

Bij een Fonds op naam staat de persoonlijke aanpak centraal, ook bij de privileges die wij u bieden. We houden u graag persoonlijk op de hoogte. Daarnaast ontvangt u privileges waarmee u samen met familie en vrienden concerten en activiteiten van het Nederlands Kamerkoor kan bezoeken. U kunt een Fonds op naam instellen vanaf € 50.000,- via een eenmalige schenking of door vijf periodieke giften van € 10.000,- per jaar.

Fiscaal voordeel

Het NKK Fonds heeft de culturele ANBI-status , wat betekent dat uw periodieke gift fiscaal aftrekbaar is. Met onze onderstaande rekenmodule berekent u uw belastingvoordeel. Ook kunt u een Fonds op naam in uw testament opnemen. In dat geval hoeft er geen erfbelasting betaald te worden. Uw financieel adviseur kan u hierover nader informeren.

Naar onze rekenmodule

Advies op maat

Wilt u aanvullende informatie of vrijblijvend advies over het oprichten van een Fonds op naam? Dan nodigen we u van harte uit voor een persoonlijk gesprek om uw wensen te bespreken. U kunt contact opnemen met onze collega Margot Palmen.

Telefoon: 030 230 30 20 of 06 1495 79 74.

Of vul onderstaand formulier in. Wij nemen zo snel mogelijk persoonlijk contact met u op.

Advies op maat

Ik ontvang graag meer informatie