Bedrijven

Samen nóg sterker

Het Nederlands Kamerkoor streeft al bijna 90 jaar naar topkwaliteit, innovatie, verrijking en verbinding. Kernwaarden die we niet alleen delen met onze partners maar waarin we elkaar ook versterken.

Wij gaan graag de samenwerking aan om onze gezamenlijke ambities te bereiken. Om inspiratie en verbinding te realiseren met activaties voor relaties, klanten en medewerkers. Zo bereiken we samen meer.

Ja, ik wil meer informatie over sponsoring
Samen nóg sterker

Een partnership met het Nederlands Kamerkoor is op maat gemaakt. Met privileges, communicatie en inspirerende evenementen versterkt het gezamenlijke doelstellingen op het gebied van:

• Relatiebeheer: wij bieden een uniek platform om gasten exclusief te ontvangen op inspirerende locaties in het gehele land en in het buitenland. Van klassiekers als het Weihnachts-Oratorium en de Matthaus-Passion van Bach, en optredens met Froukje en Marina Abramović tot spectaculaire producties als Van Gogh in Me. Denk ook aan exclusieve privéconcerten of speciale masterclasses door onze topmusici.

• Corporate branding: verbind uw bedrijfsnaam aan onze initiatieven, bijvoorbeeld op het gebied van talentontwikkeling, concerten en onze innovatieve of maatschappelijk betrokken projecten.

• Communicatie: de gezamenlijke ontwikkeling van exclusieve content biedt u de kans een verhaal te vertellen. Een verhaal van verbinding of van innovatie, van creativiteit of van topkwaliteit. Of muzikale content, waarbij het Nederlands Kamerkoor bijvoorbeeld een reclametune inzingt.

• Medewerkers: breng inspiratie en verbinding onder uw collega’s met concertbezoeken, ontmoetingen met de artiesten, workshops en inspirerende inleidingen.

• En nog meer: ook losse bedrijfsgiften behoren tot de mogelijkheden. We horen graag uw ideeën en wensen.

Maak impact

Dankzij de steun van onze sponsoren geven we jonge professionals een kans als deelnemers aan het veel geprezen traineeship NKK NXT. En we maken spraakmakende producties met een footprint. Bijvoorbeeld Vergeten, een concert over dementie. Samen met onze partners maken we het verschil.

Meer informatie?

Wij wisselen graag met u van gedachten over een mogelijke samenwerking. Hiervoor kunt u contact opnemen met:

Margot Palmen
Hoofd Development
Telefoon 030 230 30 20 of 06 1495 79 74.

Contact per e-mail
Meer informatie?

★★★★ "Geniale koormuziek naar het nu trekken – dat is één van de dingen die het Nederlands Kamerkoor erg goed doet."

NRC (2022)

"Het Nederlands Kamerkoor is voor de koormuziek wat het Concertgebouworkest is voor de orkestmuziek: een toonaangevend topensemble."

de Volkskrant