Word Vriend

Draagt u het Nederlands Kamerkoor een warm hart toe? Word Vriend! U wordt al Vriend vanaf €5 per maand.

Ja! Ik word Vriend
Word Vriend

Voordelen voor Vrienden

Als dank voor uw steun en betrokkenheid ontvangt u:

• een uitnodiging voor de jaarlijkse Vriendenbijeenkomst
  • het magazine van het Nederlands Kamerkoor
  • een uitnodiging met korting voor de Zingdag
  • 2 x gratis toegang tot openbare repetities
  • via onze e-nieuwsbrief houden we u graag op de hoogte
  • bij donaties vanaf € 25 per maand ontvangt u tevens een exclusieve uitnodiging voor een kijkje achter de schermen bij een repetitie van de Matthäus-Passion van Bach.

ja, ik word Vriend!

Uw steun, onze adem

Het Nederlands Kamerkoor verkent de grenzen van de koormuziek. Al bijna negentig jaar en op het allerhoogste niveau. Onze programma’s op het gebied van talentontwikkeling, participatie en educatie dragen bij aan de bloei van de Nederlandse koorcultuur. Dat alles kunnen we niet zonder u. De steun van onze Vrienden maakt het verschil. Uw steun is cruciaal om ook nieuwe generaties te kunnen raken, inspireren en verbinden.

Lees meer over schenkingsdoelen
Uw steun, onze adem

Fiscaal voordeel

Het Nederlands Kamerkoor heeft de culturele ANBI-status, wat betekent dat uw gift onder bepaalde voorwaarden extra fiscaal aftrekbaar is. Bent u van plan het Nederlands Kamerkoor voor een langere periode te ondersteunen? Een overeenkomst voor periodieke Gift kan extra voordelig voor u zijn. Met onze rekenmodule berekent u uw belastingvoordeel.

Naar onze rekenmodule

Heeft u vragen?

Wij bespreken graag met u op welke manier u het Nederlands Kamerkoor wilt ondersteunen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze collega’s Margot Palmen en Margriet Stok. Telefoon: 030 230 30 20 of 06 1495 79 74.

Contact per e-mail
Heeft u vragen?