Fondsen en stichtingen

Fondsen maken meer mogelijk

Toptalent opleiden met NKK NXT, innovatieve projecten, in ontmoeting met andere kunstvormen, andere culturen, onverwachte samenwerkingspartners en met aandacht voor educatie en participatie. Fondsen en stichtingen maken het mogelijk.

Contact per e-mail
Fondsen maken meer mogelijk

Wij zijn onderstaande fondsen dankbaar voor hun steun:

Meer weten over bijdragen als fonds?

Wij wisselen graag met u van gedachten over een mogelijke samenwerking. Hiervoor kunt u contact opnemen met:

Margot Palmen
Hoofd Development
Telefoon: 030 230 30 20 of 06 1495 79 74

Contact per e-mail
Meer weten over bijdragen als fonds?

"Het Nederlands Kamerkoor is voor mij als een juweel: daar mag je van genieten! En om dat lang te kunnen doen wil ik het NKK steunen."

Yolande Gleis, donateur

"Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zang en beeld dringen door via oor en oog: het is ontroerend, overweldigend en het is actueel."

F. van der Linde over Van Gogh in Me

"Adembenemend mooi toekomstvisioen… Fenomenaal is een understatement."

de Theaterkrant over NKK NXT 18

Wat kan uw steun betekenen?

Het Nederlands Kamerkoor staat voor topkwaliteit, maakt grensverleggende programma’s, en investeert in de Nederlandse koorwereld op het gebied van talentontwikkeling, educatie en participatie. De steun van onze particuliere donateurs, sponsoren en fondsen is daarbij onmisbaar.

Lees meer over schenkingsdoelen
Wat kan uw steun betekenen?