Particulier

Schenken en nalaten

Als donateur maakt u adembenemende ervaringen mogelijk. Nu en in de toekomst. Daarom betrekken wij u graag bij het koor, met exclusieve bijeenkomsten en activiteiten. U kunt het koor steunen als Vriend, door lid te worden van De Nobelkring, door het koor op te nemen in uw testament, via een Fonds op naam of met een eenmalige donatie.

Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende mogelijkheden om het Nederlands Kamerkoor te ondersteunen.

Schenken en nalaten

"Wat het NKK ook zingt, het ontroert altijd. Van Bach tot Auerbach, van renaissance tot 21e eeuw. Dit koor moet blijven zingen!"

Liesbeth Steendijk en Foekje Dijk, lid van de Nobelkring

"Het Nederlands Kamerkoor is voor de koormuziek wat het Concertgebouworkest is voor de orkestmuziek: een toonaangevend topensemble."

de Volkskrant

Heeft u vragen?

Wij bespreken graag met u op welke manier u het Nederlands Kamerkoor wilt ondersteunen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze collega’s Margot Palmen en Margriet Stok.
Telefoon 030 230 30 20 of 06 1495 79 74.

Contact per e-mail
Heeft u vragen?